Shop Mobile More Submit  Join Login
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
April 16, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1280×1804
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,845
Favourites
12 (who?)
Comments
23
×
Hitler's Mein Kampf Steampunk by hotanups Hitler's Mein Kampf Steampunk by hotanups
Adolf Hitler's portrait steampunk version
Add a Comment:
 
:iconjimmigilbi:
JimmiGilbi Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ok I have a Hitler in my art folder that I'm gonna post. I did before a few days ago and got grief for it but sod em!...

Nice work
Reply
:iconhotanups:
hotanups Featured By Owner Aug 6, 2012  Professional General Artist
hmmm would love to see yours...!!!
Reply
:iconjimmigilbi:
JimmiGilbi Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yes I can see the Nazi's and steam punk working well together... Great piece. It is a sensitive sublect but your right, in this day and age we can paint draw speak do pretty much what we want.
Plus the little F!@k3r is dead so who cares...
Reply
:iconhotanups:
hotanups Featured By Owner Jul 19, 2012  Professional General Artist
yep! am for freedom of expression! almost all country got their own limit, the more it is sensitive the more i get a pleasure to work on it hail freedom lol!
Reply
:iconjimmigilbi:
JimmiGilbi Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hail Freedom! I love it lol....

Yeah this world is too sensitive, need to toughen up or shut up eh lol
Reply
:iconhotanups:
hotanups Featured By Owner Jul 19, 2012  Professional General Artist
haha! i like to make words like i make paintings...

No matter what, there has always been and always be some that won't let you live anyways we don't give a damn! we live by our feel and we feel KINGS!!!
Reply
:iconamaterasuscorp1:
Amaterasuscorp1 Featured By Owner May 27, 2012  Student General Artist
are you allowed to put this on deviantart?
Reply
:iconhotanups:
hotanups Featured By Owner May 27, 2012  Professional General Artist
I did not do it for to be racist!!! Worked on it as an open mind, he made history and the concept of steam punk being old rusty grungy fear and all that went well with his personality... no hard feelings?
Reply
:iconamaterasuscorp1:
Amaterasuscorp1 Featured By Owner May 27, 2012  Student General Artist
oh sorry. i didn't say that you are a racist. i was just not sure if it is legal to do this..Because here in austria it is forbidden! If anyone sees you by drawing a swastika in the public, you'll get a high punishment or worse things..
Reply
:iconhotanups:
hotanups Featured By Owner May 27, 2012  Professional General Artist
oooohhh!!! I thought in 2012 we are living in a democracy at least artist are free to express themselves and how they feel the world around them! I did not know that in austria was like that, am glad i got to know that. if one day am there i should watch my steps!!lol, I live in Mauritius and here its a bit diff, though some stuffs are taboo, i think there will always be oppression against free thinkers,(history also plays a role, i understand but again what is done is done in my opinion today is a new day am far from another country sharing my thoughts with you so this for me is a new history to be one)
Reply
Add a Comment: